LÆSERNES EGNE NOVELLER

El sante©

Hyttetur

Det blev nævnt i en kort samtale for et stykke tid siden, at fantasierne måske kunne blive til virkelighed engang.
Nu var rejsen begyndt og to personer vidste hvor vi skulle hen. Jeg var på ”blåtur” (ud i det blå), havde accepteret  turen uden at kende målet.
Jeg bør vel egentlig fortælle om drømmen, eller rettere ønsket som jeg gik med.
Før jeg faldt i søvn en aften, fantaserede jeg om at blive brugt, selvfølgelig til det jeg selv ønskede, det er den sværeste undskyldning at finde for at kunne fantasere frigjort rent seksuelt.

Jeg blev inviteret til et ”miljø” en aften, fordi jeg kunne noget ”miljøet” havde brug for. En vennetjeneste hvor jeg kunne brillere lidt, med det jeg vidste..
Hovedpersonen viste sig at være en belæst og dygtig person, charmerende, udadvendt og tillidsvækkende. Jeg tror, det var det, der satte drømmen igang da jeg kom hjem.
Med søvnen hængende over mig, ligende på ryggen og hænderne i hoftehøjde, blev det til min virkelighed.
Yderligere en gang skulle jeg møde de to personer som havde taget mig med nu, med oplysninger fra mine kompetancer, og denne gang var det en sammenkomst, hvor man ikke burde køre bil efterfølgende.
Det var let at overføre min viden til andre, men jeg synes jeg kunne brillere med min viden en stund, og tage imod en drink eller to, før jeg skulle tage en taxa hjem.
Mit indtryk var, at de to personer, der var mine værter, studerede mig en smule og fulgte med når glasset blev tømt. De var gode venner, så det blev til en del glas til os alle tre.
For os mænd, er det nødvendigt at besøge toilettet ret i ofte i sådanne situationer, og man viste mig hvor toiletterne, så efter nogle glas var blæren fuld og ville tømmes. Toilettet var tort og lyst, med figurer fra østen sat op på væggen. Mest nøgne drenge og mænd i forskellige stillinger. Jeg kan ikke huske om jeg så kvindefigurer, men blev i hvert fald optaget af to som hang over kummen. De sprøjtede på hinanden og var begge klistrede i håret. Noget rørte på sig, men jeg puttede den ind i bukserne igen og gik ind stuen. Selvfølgelig kommenterede jeg den fine udsmykning på toilettet.
De smilede begge to og spurgte om jeg kunne lide den, nogle har kongebilleder på toilettet og vi har dette. Jeg tømte glasset og måtte vel bare indrømme at jeg blev opstemt på deres toilet.

Aftenen blev afsluttet med at jeg fik en invitation til en weekendtur, en ud i det blå tur, med et for mig ukendt mål.
Jeg var i godt humør og takkede ja til det, tog mig jakke på og gjorde mig klar til at gå hjem.
- Undskyld, siger den yngste, han havde rejst sig for at følge mig til døren. – Din lynlås står åben. Han lagde en hånd på mit skridt for at trække den op for mig. Bagsiden af hans hånd strøg hen over mine underbukser. – Åhhh, sagde han. Gylpen åbnede sig, og pikken som var blevet lidt tyk, blev synlig i åbningen og ønskede at komme ud i det fri.
Spidsen gled ud, så lo han, greb om den og puttede den ind på plads. Jeg følte det som en brændende hede der bredte sig i mit lem. Gylpen i bukserne blev lukket, og jeg var klar til at gå ned til den ventende taxa.
Det var sent, så jeg krøb i kassen med det samme jeg kom hjem, og da begyndte drømmen, som jeg vil betro dig

Det var de to personer jeg havde besøgt som jeg fantaserede om, og nu var det blevet til virkelighed.
Alle tre sad i en lille bil, på vej mod et mål, som var kendt af de to, men ikke for mig. Vi havde kørt en periode, været med færge og atter kørt. Vejen begyndt at gå opad. Der var skov, og de sagde at der ikke var så langt igen.

En flot hytte dukkede op foran os.
- Det er så vort rejsemål. Der var en vis stolthed i stemmen på ham der udtalte ordene, så jeg fornemmede at det var et sted som stod hans hjerte nær.

Vi steg ud af bilen, strakte ben og fik løsnet lidt op for muskulaturen. Den unge mand sagde, at den ældste havde bygget hele hytte selv, og det var lidt af et kunstværk.
Der var flot ryddet og pænt rundt om hytten, som om nogen passede og plejede det.

Henky hed han som ejede dette sted vidunderlige sted. Han låste op og bad os træde indenfor. Der var lunt, så nu var jeg sikker på at nogen førte opsyn med stedet. Der var bænke og borde med særlige udskæringer. Bænkene var forsynede med puder med noget flot gammeldags stof.
Det var godt at få sig strakt og få lidt kaffe efter den lange tur. Der var en del snak om skovmyrerne overfor hytten og om hvor fiskevandet var, hvor vi kunne fiske uden fiskekort. Ørrederne var store og fede sagde Henky.
En udstoppet ræv stod på kaminhylden og så på os, den var så livagtig at jeg måtte se om den virkelig var død.
Efter den korte kaffepause skulle vi hvile lidt og jeg blev vist ind i gæsteværelset. Hvor de to andre skulle hvile var underordnet for mig, jeg modtog tilbudet om en lur med taknemlighed.
Det varede ikke længe før jeg sov, var lidt mør efter køreturen.
Selvfølgelig drømte jeg igen, og det var mine rejsekammerater jeg drømte om, Henky og Roar, jeg har vist glemt at fortælle hvad den yngste hed, Roar altså, de var med i min drøm, og Roar legede med Henkys pik, og han så bestemt ud til at kunne lide det. Hans forhud blev trukket frem og tilbage på en glatbarberet pik, så det rødviolette hoved kom ud af forhuden og forsvandt igen.
Jeg skulle også prøve, men det ville de ikke have, min hånd blev holdt fast af Henky, imens Roar greb om min pik.
Jeg ville have hånden løs, og jeg mærkede hvordan min pik blev større og stivere nu, men hånden blev hvor den var, fastholdt af Henky.
Jeg prøvede at dreje mig lidt, det heller ikke det var let. Roar var meget bestemt på at få pikken helt stiv. Min ene hånd holdt Henky, den anden havde jeg et godt greb i min bælte.
Nej, jeg måtte løs, jeg prøvede at rive hånden til mig og det lykkedes med det resultat at den ramte Henky med et dunk i brystet.
Å..Åhh, sagde nogen, og jeg vågnede af drømmen. Du milde, Roar havde hånden inde under tæppet som jeg havde over mig, og legede med min pik, der var stiv, og det var vist lige før jeg var ved at komme. Jeg løftede hovedet fra sengen og kiggede på Roar.
- Som du da slår om dig, jeg skulle bare vække dig, og så får jeg en albue i brystet, og ganske kraftigt endda. Han gned sig på brystet med den ene hånd, mens den anden blev liggende på min pik som han holdt temmelig hårdt.
En speciel måde at blive vækket på, ved at en mand holder på din pik, men det var faktisk ret rart, så jeg lagde mig ned på sengen igen og lod ham gøre det.
Det er nok bedst vi går ind i pejsestuen nu, sagde han og trak lidt i min pik, den var varm og forhuden blev trukket tilbage så pikhovedet blev afdækket. Det føltes faktisk ret godt. Men han fortsatte med at trække og da huden blev stram gjorde det faktisk lidt ondt.
Han trak tæppet af mig, så jeg kunne se hvad han gjorde ved mig. Jeg så pikken med forhuden trukket helt bagud, stort og blårødt var pikhovedet.
Jeg var flov og kunne ikke se ham i øjnene, men Roar blinkede bare til mig og sagde at jeg var farlig at vække selv om han havde forsøgt at gøre det forsigtigt.
Han rejste sig og slap min pik. – Kom, sagde han, vi går ind til Henky.
Han tog en slåbrok og gav mig den. – Tag denne på, der er varmt ved pejsen, og vi skal have et par drinks før harestegen som Henky er ved at tilberede, den skal også steges så vi har god tid til at hygge os.
Slåbrokken var blød og mælkehvid og passede mig, men var åben foran og uden bindebælte, så piken stod lige ud i åbningen, og det måtte jeg passe på når vi skulle ind til Henky i pejsestuen. Jeg var stadig lidt flov, men det hjalp jeg fik samlet kåben om mig. Så gik vi ind til Henky.
Jeg havde respekt for den ældste, Henky, og lige nu stod han med ryggen til og var optaget  med komfuret i hjørnet af stuen. Han vendte sig da han hørte os komme og bemærkede at jeg vist var svær at vække.
Du skulle bare vide, hvorfor det tog den tid, tænkte jeg.
Han havde et stiligt sæt joggingtøj på og så yderst tiltrækkende ud som han stod der. På bordet stod der levende lys og der var dækket med gule servietter ved de tre glas, indeholdende en lys vædske, funderede lige lidt over hvad der kunne være i dem, men havde ikke nogen kendskab til drinks.
Roar viste mig hen til min plads. Jeg satte mig på stolen, de andre satte sig for bordenderne.
Roar tog det ene glas og sagde henvendt til Henky at han skulle komme og tage sin gløgg. Det var altså gløgg, men skulle den ikke være varm? Henky tørrede sig i et håndklæde og kom hen til bordet, tog et glas, og bød velkommen til hytten oppe i vildmarken.
Jeg takkede for at jeg måtte komme med, og tog en slurk af glasset. Det var ikke gløgg som jeg vant til, men meget stærkere end noget jeg har smagt før og kold med knust is i, men det smagte godt.
Henky var velklædt i joggingtøjet og Roar var dresset, mens jeg, ja jeg sad i åben morgenkåbe på den midterste stol så begge kunne se lige på mig.
Vi tog en drink til. Den havde en dejlig eftersmag, som hang på tungen længe efter den havde passeret drøblen. Henky rejste sig og sagde, at haren ikke kom til at spæne mere, så vi kunne spise med god samvittighed.
En ægte vildtsauce havde han også lavet, og da maden blev sat på bordet, følte jeg mig underlegen i mit lette antræk, de to andre var så velklædte.
Jeg prøvede at nævne det, men fik at vide at jeg bare skulle tage det med ro, at alt var som det skulle være.

Glassene blev tømt og fyldt påny med samme indhold, og den var stærk.
Snakken gik, og vi kom ind på mit fagområde, så var jeg på hjemmebane og kunne tilføre samtalen noget.
Henky var stolt af hytten, og Roar havde været der før, så de fortalte lidt om istandsættelsen, om taget som var renoveret og om hvordan Henky faldt ned da der var mest stress på.
Vi morede os og lo af alle påfundene de havde lavet. Flere glas blev det også til, og jeg var ikke så nøjsom med morgenkåben længere, den fik nu lov til at stå åben.
Jeg fornemmede at de kastede stjålne blikke mod mig, og det var da også ret pirrende at nogen kiggede på mig.
Henky ville vide om jeg havde medbragt det digitale kamera som jeg havde lovet da jeg fik invitationen. Jeg svarede at det lå inde i værelset hvor jeg havde sovet. De bad mig hente det.
Jeg rejste mig og kåben åbnede sig. Det så de begge og de tog i hver deres snip og trak i den så jeg var synlig for dem begge. Jeg var blevet sløvet lidt af drinken og ville gå videre for at hente apperatet, men kom ikke langt. Kåben blev vredet om bag min ryg. Roar som havde rejst sig, holdt nu begge sider og mine arme var fastlåst på ryggen, så jeg måtte støtte mig til Henky, som belejligt var der.
Heyy, sagde han, virker drinkene på dig? Tag det med ro og slap af, så skal det nok gå. Han lagde den ene hånd på min hofte og støttede mig.
Pludselig var lå Henkys anden hånd på min pik. Jeg strittede lidt imod, det var sikkert drinksene der gjorde det, det var jo ikke noget farligt, bare venner.
Jeg mærkede hvordan hånden på pikken tog et fastere tag og begyndte at arbejde frem og tilbage. Den begyndte at stivne, så så farligt var det heller ikke, pirrende ja, og ville jo egentlig gerne.
Vi stod alle tre ude på gulvet og de to havde overtaget. Armene var låst fast og Henky havde et godt tag i min pik. Der var blevet bundet knude på badekåben bagpå, underligt at jeg ikke havde registreret det, men jeg var nok sløvet lidt af drinksene og tænkte ikke klart.
Henky havde bearbejdet min pik og den kunne ikke blive stivere. Jeg syntes faktisk det var lækkert. Roars hænder kælede for min lår og Henky gik i knæ og tog min pik i munden med et kæmpesug til til roden. I guder hvor var det godt at blive malket sådan og Roar skubbed min ende fremad så pikken forsvandt helt ind i Henkys mund igen.
Jeg stod helt stille nu, lidt beruset og svimmel, men nød det som skete omkring mig og forstod pludselig at de to havde planlagt det hele ganske nøje.
Med min pik i mundne vred Henky sig ud af sit joggingtøj som ingenting hvorimod min morgenkåbe var et bedre seletøj der bare holdt mig bundet.
Jeg mærkede Roars pik støde ind mod min bagdel, han forsøgte vist at få den ind bagi. Det var der aldrig nogen der havde forsøgt med mig før, men min modstand var væk, og den sutten pik gjorde mig svag for andre påvirkninger.
Henky var nøgen nu og sugede på min pik som var stiv som en bambusstok. Det ville ikke var længe før den sprøjtede for mig.
Roar kæmpede med det stramme hul omme bag ved, og pludselig smertede det i ringmusklen. Jeg var beruset, men mærkede at han trænte ind.
Nu slap Henky pikken og den dirrede op og ned og var gloende.
Roar skubbede sig ind og ud bag mig. Jeg mærkede hvordan jeg gav efter og at det gjorde lidt ondt.
Drinksene havde ”blødt os op”, men de to havde føringen og drev deres spil som de ville.
Pikken blev løftet og en læderhætte trukket ned over den. Jeg bøjede mig fremover for at se det. I det samme gav min ringmuskel efter og Roars pik gled det sidste stykke ind.
- Åhhh, stønnede han, måske gjorde det også lidt ondt på ham.
Jeg fik nogle remme spændt rundt om lårene, og jeg var helt uden indflydelse på hvad som sket, følte mig som en stumtjener de brugte til deres egen fornøjelse.
Min pik var spærret inde i et hylster. Det føltes ikke behageligt på nogen måde. Det strammede i den spændte pik som var fanget i et trangt bur. Gad vide hvad de ellers ville gøre ved mig, de var jo venlige men også lidt berusede.
Jeg havde en pik i røven der gled ud og ind, men det var for intet mod hylsteret der føltes værre.
Henky rettede sig op og beordrede mig til at vende mig rundt. Men hvad med Roar som pulede mig som en besat bagved? Drejede mig ville han jo glide ud. Men de vidste nok hvad de gavde gang i, de drejede mig rundt og Roar svuppede ud. Så blev jeg lagt på bordet med hænderne på ryggen og hylsteret under bordpladen og benene ret bagover. De lagde puder ind under mig og løftede min bagdel, jeg fornemmede hvad der ville komme. Jeg kunne ikke se bagud, men mærkede at benene blev skubbet ud til siden og mærkede en krop mellem dem. De arbejdede med mig begge to. Noget koldt og glat blev smurt ind i min bagindgang, og så kom det jeg frygtede, en pik som ville ind igen. Og denne gang skulle jeg vist rigtig udspiles. Det gjorde ondt igen og ringmusklen ville ikke give efter og åbne for det trange hul. I fantasien troede jeg at det var den anden som prøvede, jeg kunne ikke se det, men følte en forskel denne gang. En finger gled ind og ud og smurte noget på, så endnu en finger og denne lukkede mig op. Det gjorde ondt og jeg funderee over hvad de følte når de legede med mig på denne måde.
Lad mig, hørte jeg en sige, lad mig prøve først. Jeg klarede det lige akkurat. Jeg var nu sikke i berusede opfattelse om at det var Henky der forsøgte sig, men hvis finger der var hvis, vidste jeg ikke, og det var vel egentligt også lige gyldigt. De ville bruge mig bagdel begge to, måtte være atraktiv. Jeg sløvede rundt i min tanker, hvor ville det have været godt med en drink mere nu.
- Kan jeg få noget at drikke. Jeg snakkede ned i bordet, men de hørte mig. – Drikke, ja da, det skal du få. Personen mellem mine ben flyttede sig, og jeg blev løftet lidt op. Hylsteret strammede mod bordpladen og jeg mærkede til min forundring at min pik var stiv indeni hylsteret. Mærkeligt.
Jeg hørte en klukken af væske som blev hældt i et glas, og så fik jeg noget at drikke. Det første jeg så var en stiv pik med kondom på, og den var stor. Havde den været inde i mig – eller blot forsøgt?
Det var godt med en drink, og jeg tog en ordentlig slurk og så een til, men så blev glasset fjernet igen. Jeg hørte de to andre drikke ligeså, men blev så skubbet ned i bordet igen.
- Kom nu, lidt mere creme her, hørte jeg en sige og mærkede en finger plante noget på min bagdel dreje rundt og glide op i mig igen. – Nå nu tager han da imod igen, sagde den person som havde været oppe i mig før og skulle ind igen. Mine ben blev skubbet ud til siden og hylsteret med min pik skrabte mod undersiden af bordet. Kunne min pik virkelig forblive stiv i det trange hylster?

Nu pressede pikken sig indenfor og jeg mærkede hullet give lidt efter, av, det gjorde ondt. Jeg blev udspilet og det gled op i mig, stille indover nu, stille igen og så ind igen.
Jeg snøvlede i tanker nu, funderede over hvor langt ind den kunne komme og om det ville gøre ondt hele tiden. Så overgav jeg mig til de to, blev slap og dermed udvidede hullet sig. Jeg var beruset, lidt for meget måske. Det næste ville nok blive at den næste skulle ind.
Jeg blev kort og godt røvpulet af to mænd. Havde aldrig troet at jeg skulle være med til noget sådan, men her var jeg. Jeg mærkede pikken glide ud og ind af mig, hørte stønne og råb som – åhh gud ja åh gud. Men pludselig blev den trukket ud.
- Din tur. Personen bag mig forsvandt og en anden kom til og atter kom der kold glat creme på. Så kom pikken, og den føltes store. Et kraftig stød og avvvv, den strøg lige ind og det gjorde ondt som bare fanden og jeg følte mig total udspilet hele tiden. Alkoholen fik mig til at slappe af og ejeren af pikken kørte på igen, ind, ind og længere ind. Min pik var stadig stiv i hylsteret. Alkoholen virkede ikke dernede, tænkte jeg, men hvorfor havde jeg i det hele taget hylsteret på, hvilken hensigt havde det?
Nu var jeg så sløvet, at jeg ikke mere fulgte så nøje med hvad der skete om mig. Jeg fornemmede at spermen sprøjtede ind bag i mig og hørte en stønnen da den gik for ham. Så var jeg atter tom, men ikke længe, før den anden kom og pressede sig dybt op i mig. Og så var det slut.
Jeg blev løftet op fra bordet og hylsteret løftet op over bordpladen, så den stod lige i vejret. Den havde været ubehagelig hele tiden og dens formål forstod jeg rent ud sagt ikke.
Mine hænder var stadig på ryggen, men nu blev kåben trukket af og jeg var helt nøgen og kunne bevæge armenen igen, men det svimlede lidt for mig og de to havde slappe pikke og jeg havde stadig en stiv.
Men orgiet var ikke forbi. De to begyndte at løsne båndene som holdt hylsteret og snart stod min pik lige ud i luften. En dej af noget klistret der lignede gummilim eller tyk sirup, løsnede sig fra hylsteret og pikken, og det var som et ekstra skind da han tog den af mig. Jeg opfattede ikke alt, var endog svimmel og forpustet og havde ondt bagi og nu også klistret foran. Nu var de begge optaget af mig. De skrællede det af mig som blødt plast, og på en måde lugtede det godt.
Jeg var end på gulvet med bænkepuderne under mig, de lagde mig bare ned. De knælede ned på hver sin side af mig, og rev lidt i stoffet og den dirrende pik de havde ved deres ansigter. Den var virkelig stiv fra top til tå. Så begyndte de at suge og slikke, snart den ene, snart den anden. De byttede hele tiden.
Da gik der en varm følelse igennem mig, som var det lige før. Hænder på kroppen, nogen under rumpen, på lårerne og brystet, de kælede overalt og jeg lå bare og nød det. Hele tiden føltes det som var den ved at gå på mig – men de byttede konstant.
Så diskuterede de vist om det var urter eller syntetisk, og jeg antog at det var det klæbrige stof de snakkede om, men lige nu brød jeg mig ikke om at vide hvad det var. Sugningen blev mere og mere intens og pikken byttede hele tiden mund.
Jeg havde en hånd på hvert lår, sugningen begyndte at virke, den ene sugede hårdere end den anden, mærked jeg, sløv som jeg var. Min mave trak sig sammen. Pikken blev udspilet. Det kom, jaaaa, mmmm, sug åhhh sug, åhhh hvor det sprøjtede og sprøjtede til jeg var ved at blive sindsyg alt imens sugede de alt det de kunne.

Og så tror jeg at jeg besvimede